سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرزمین نینوا
[ و فرمود : ] بنده را نسزد که به دو خصلت اطمینان کند : تندرستى و توانگرى . چه آنگاه که او را تندرست بینى ناگهان بیمار گردد و آنگاه که توانگرش بینى ناگهان درویش شود . [نهج البلاغه]
 

شلمچه قطعه ای از بهشت


seieda.blogfaseieda.blogfa
 

من شهرستان بودم که سید محمود  حسینی به من زنگ زد و گفت:من زخمی شده ام و حالا در بیمارستان یزد بستری  هستم ایشان مثل همیشه حرفش را مفید و خلاصه زد و من در لا به لای  سخنانش فهمیدم  که او در عملیات کربلای 8 و در منطقه ی عملیات شلمچه مجروح شده است . و بالاخره بعد از مدتی  از بیمارستان مرخص شد و وقتی که به برازجان آمد  بلا فاصله به عیادتش رفتم  آنجا بود که متوجه شدم  بر اثر اصابت ترکش ؛ چند تا ازدندان هایش خورد و وسط کاسه ی زانویش نیز سوراخ شده است .


چند روزی گذشت و حال سید بهتر شد . ولی بوی بهشتی جبهه دو باره او را به سوی خود کشید   وسید مشتاقانه تر از قبل بسترخانه را به قصد  خاک جبهه  ترک کرد . مدتی بعد زنگ تلفن به صدا در آمد . ((من در بیمارستان هستم )) با شنیدن صدای خنده اش او را شنا ختم و پر سیدم سید مگر باز زخمی شده ای؟او هم گفت:آری إ و قتی دلیل خنده اش را جویا شدم  گفت : آخر آن ترکشها دو باره برگشته و  راست راست  آمده  و همان جای  قبلی را نیش زده اند  . این گفته ؛ ضمن این که  ما را به خنده واداشت  نطفه ی یک معما را نیز در ذهن ما بارور کرد  .در نهایت ،  سید از بیمارستان مرخص شد و دو باره بوی خوش آشنایی آسمان رفاقتمان را معطر کرد اما این بار خنده های  حکیمانه ی سید خبر از مطالب جالبی داشت . بعد از خوش و بش و احوالپرسی ، سید رو به من کرد و گفت : فلانی ، راز اصابت ترکش ها را کشف کردم.  من در حالیکه  کنجکاوانه سکوت کرده بودم حرفهای سید را  می شنیدم  که می گفت : بار اول که زخمی شدم ، آرزوی شهادت کرده بودم . اما در دلم خیلی مشتاق نبودم واحتمالا همین امر اشتیاق ترکش را کم  کرده بود .و فقط زخمی شدم . بار دوم هم همینطور مشتاقانه آرزو نکردم و   باز  ترکش از همان سمت سراغم  آمد . و سید درادامه  بعد از  تفکر بسیار  درباره ی ان دو  حادثه ی یکسان با بیانی مصمم ادامه داد اگر این بار در خط مقدم آرزوی  شهادی کنم بلا فاصله شهید می شوم .  سید این مطلب را از سخن شهید عبد الله بیژنی که گفته بود :(هر کس در خط  مقدم آرزوی شهادت کند ،  بلافاصله  شهید می  شود ) نتیجه گر فته بود.


آنروز تمام شد و مدتی از آن ماجرا نگذشته بود که سید به آرزوی خود رسید و جواب اشتیاق راستین خود را گرفت  و با زیباترین سرانجام در عملیات والفجر  10 به فیض شهادت نایل  آمد.


::: دوشنبه 86/11/8::: ساعت 10:39 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
.:: منوی اصلی ::.
.:: آمار بازدید ::.
بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 5
بازدید کل : 78187
.:: تا دیدار محبوب ::.
.:: درباره خودم ::.
سرزمین نینوا

.:: پیوند های روزانه ::.
.:: لوگوی وبلاگ من ::.
سرزمین نینوا
.:: آرشیو شده ها ::.
.:: اشتراک در خبرنامه ::.
 
.:: طراح قالب::.
مرکز نشر فرهنگ شهادت
مرکز نشر فرهنگ شهادت شیراز
مرکز نشر فرهنگ شهادت
سلام خوش آمدید ما هر روز سعی بر این داریم که در این وبلاگ مطالب جدیدی بزاریم پس با نظرات خودتان به ما کمک کنید به آرشیو موضوعی برای پیدا کردن مطالب خود بروید

->>

Bahar-20

< language=Java>

کد پرواز پرندگان